تبلیغات در شبکه های اجتماعی آسان نیست

بسیار عقیده دارند با توجه به صرف زمان زیاد کاربران در شبکه های اجتماعی بازاریابی و تبلیغات در این فضا کار ساده ایست و با صرف بودجه کمی میتوان مشتری زیادی جذب کرد. اما این نظر چقدر صحیح است؟ آیا در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی و یا بیلبورد های شهری این روش کم هزینه تر و پربازده تر است.

تفاوت تبلیغات در شبکه های اجتماعی و دیگر رسانه ها

توجه داشته باشید شبکه های اجتماعی و پیامرسان ها فضایی کاربر محور هستند و فرمان در دست خود کاربر است. در تبلیغات تلویزیونی کاربر چه بخواهد و چه نخواهد تبلیغات شما را باید ببیند و منتظر شروع و یا ادامه برنامه مورد نظرش شود اما در شبکه های اجتماعی ابدا اینگونه نیست کاربر به راحتی میتواند تبلیغات شما را رد کند و پست بعدی را ببیند و یا اصلا شما را بلاک کرده و دیگر شما را نبیند. پس باید با برنامه ریزی بیشتری به این فضا نگاه کرد.

تبلیغات تکراری

در تلویزیون ممکن است یک آگهی ده ها بار پخش شود و محتوای تکراری آن چند بار دیده شود اما در شبکه های اجتماعی تکراری شدن دشمن دیده شدن است. کاربر مشتاق به روز رسانی توسط شماست. پس با نگاهی عملی به تولید محتوا حتما شبکه های اجتماعی خود را پربار کنید. اعتماد کاربر را جلب کنید تا شما را به راحتی رد نکند.

تمایز کلید موفقیت

واقعا محتوای تکراری یا ساده چقدر بازده دارد. کاربر نکته ویژه ای از شما میخواهد. نمایش همسان با رقبا به نادیده گرفتن شما منجر میشود. باید محتوای یکتا و متمایز تولید کرد. پس شما هم به دنبال محتوای متمایز برای به نمایش درآوردن توانمندی هایتان باشید. اگر غذای با کیفیتی ارایه میکند با شیوه ای نوین این را به مشتری بقبولانید وگرنه با نوشتن اینکه غذای ما بهترین است هیچ نتیجه ای نمیگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *